Cichy zabójca Twojego biznesu

Co niszczy Twój biznes?

Odkąd zaczęłam interesować się tematem rozwoju i promocją biznesu w sieci uświadomiłam sobie, jak wiele darmowych materiałów można tu znaleźć. Darmowe szkolenia, podcasty, e-booki, fora, grupy wsparcia – jedna wielka darmowa kopalnia wiedzy.

Ale czy na pewno to nam służy?

Jesteś twórcą i jak każdy twórca prowadzący własny biznes jesteś też: specjalistą do spraw obsługi klienta, księgowym, menadżerem strony, sklepu, asystentem pakowania, fotografem, copywriterem, marketingowcem i spełniasz jeszcze wiele, wiele, wiele innych funkcji…

Dojście do wiedzy o tym, co tak naprawdę trzeba zrobić, by rozwijać sprzedaż, to najtrudniejsza część biznesu. Tym, co go zabija jest przytłoczenie wiedzą. Przeładowanie tymi wszystkimi zajęciami, a do tego jeszcze przeciążenie wiedza, którą chłoniemy zewsząd, przytłoczy (prędzej, czy później) każdego.

A może już spędzasz zbyt dużo czasu w trybie teorii, a za mało czasu poświęcasz na analizę i wdrażanie strategii, których się nauczyłeś, i faktyczne rozwijani biznesu?

Masz całe mnóstwo pomysłów, tyle inspiracji i planów, jak wykorzystać zdobytą wiedzę, ale nic z tym nie robisz? Bo nie masz na to czasu? Sztuką jest połączyć wszystkie funkcje przedsiębiorcy – tę twórczą, wizjonerską, analizującą i działającą. Czasem warto po prostu przystopować z chłonięciem nowej wiedzy, a skupić się na wykorzystaniu tego, co już wiemy. W innym przypadku nigdy nie znajdziemy dobrego momentu, by zacząć wprowadzać ją w życie.

Co zatem zrobić?

Skup się na jednej spójnej strategii i zacznij ją realizować – krok po kroku. Póki tego nie zrobisz nie sięgaj po kolejne materiały. Nie da się przecież zrobić wszystkiego na raz.

Pamiętaj, że:

Podróż tysiąca mil zaczyna się od jednego/pierwszego kroku.

Konfucjusz

Czy dajesz sobie czas na wprowadzanie zdobytej wiedzy w życie swojego biznesu? Daj znać w komentarzu. Porozmawiajmy!

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu