E-book „Storytelling w praktyce. Prawdziwa siła rękodzielników”

64,00 

-20% Wyłączone

Jak pisać o swojej marce i produktach, by klienci chcieli je kupować?

Rynek rękodzielnciczy jest niesamowicie bogaty i niezwykle ciężko konkurować tylko i wyłącznie samymi produktami – trzeba czegoś więcej. Nowe możliwości daje nam storytelling i jemu też poświęcam 79 stron tego e-booka.

Czego dowiesz się z e-booka „Storytelling w praktyce. Prawdziwa siła rękodzielników”?

czym jest storytelling w praktyce

✔ co wartościowego może dać innym rękodzielnik

✔ dlaczego sam produkt to już za mało

✔ jak tworzyć opowieści o marce i produktach – konkretne przykłady

✔ o czym pisać w mediach społecznościowych (w specjalnym dodatku poznasz 55 pomysłów na treści)

ILOŚĆ STRON: 79

Kategorie: ,

Opis

Jak pisać o swojej marce i produktach, by klienci chcieli je kupować?

Rynek rękodzielniczy jest niesamowicie bogaty i niezwykle ciężko konkurować tylko i wyłącznie samymi produktami – trzeba czegoś więcej. Nowe możliwości daje nam storytelling i jemu też poświęcam 79 stron tego e-booka.

Czego dowiesz się z e-booka „Storytelling w praktyce. Prawdziwa siłą rękodzielników”?

czym jest storytelling w praktyce

✔ co wartościowego może dać innym rękodzielnik

✔ dlaczego sam produkt to już za mało

✔ jak tworzyć opowieści o marce i produktach – konkretne przykłady

✔ o czym pisać w mediach społecznościowych (w specjalnym dodatku poznasz 55 pomysłów na treści)

ILOŚĆ STRON: 79

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jak pisać opisy produktów

E-book "Storytelling w praktyce. Prawdziwa siła rękodzielników"

64,00