Konsekwencja – przepis na sukces w biznesie

Bez konsekwencji nasze życie byłoby trudne, a działania chwiejne i mało skuteczne.

Robert Cialdini

Ile razy zdarzyło Ci się pomyśleć „dobra, nie opublikuję dziś posta na instagramie – przecież nic się nie stanie” albo „nie napisze posta na bloga w tym tygodniu – i tak nikt nie zauważy” albo „nie dodam dziś pinów na Pinteresta, zrobię to innym razem” albo „nie za bardzo chce mi się teraz pisa biuletynu e-mailowego i tak mam mało subskrybentów”?

No i owszem świat się przecież nie zawali gdy tego nie zrobisz, ale w biznesie (o ile myślisz o nim poważnie) konieczny jest GRIT – czyli wytrwałość jednostki połączona z pasją do określonego celu długoterminowego lub stanu końcowego.

Pasję mamy, prawda? Musimy jeszcze zawalczyć o konsekwencję. Konsekwencja to właśnie najtrudniejsza część budowania własnego biznesu. Wie o tym każdy, kto nie otrzymuje natychmiastowej gratyfikacji za swoje działania i pomysły wprowadzone w życie. Bo jak działać konsekwentnie, kiedy nie widzimy efektów?

Na efekty konsekwentnego działania trzeba poczekać. Warto być systematycznym, publikować posty konsekwentnie nawet jeśli nie od razu przyciagną nowych odbiorców, a na Twoim profilu gości tylko kilkaset osób.

Rozwój biznesu wymaga konsekwencji!

Na początku będziesz wkładał dużo wysiłku, aby uzyskać bardzo małe wyniki, ale powoli zaczniesz nabierać rozpędu aż uzyskasz znacznie więcej wyników przy znacznie mniejszym nakładzie pracy. Nie oczekuj zatem natychmiastowych lub bardzo szybkich i dużych rezultatów. A kiedy będzie Ci się wydawało, że rośniesz wolniej nie zakładaj, że coś jest nie tak. Daj czas na to, by Twoje konsekwentne działania mogły dać o sobie znać.

A jak wygląda Twoja konsekwencja? Czy szybko się poddajesz, kiedy nie widzisz natychmiastowych efektów? Daj znać w komentarzu – porozmawiajmy.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu